• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Бланки

Оплата Замовником за фактично поставлений Товар якій зазначений в накладній, та відповідає Специфікації (Додатку № 1) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі їх надходження.

45 000.00 UAH з ПДВ
Номер: e382d8949295415a8d7e1192ed7ed24b
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-03-011341-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Медична карта амбулаторного хворого, комплект (ф.025/о), А5, офсет, 1+1, 6 арк.: 1.80000 UAH з ПДВ
Опис: Оплата Замовником за фактично поставлений Товар якій зазначений в накладній, та відповідає Специфікації (Додатку № 1) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі їх надходження.
Номер договору: 504
Дата підписання: 10.11.2025 10:00
Період дії договору: 10.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 45 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 500.00 UAH)
Причини розірвання договору: За результатами запиту пропозицій постачальників по Закупівлі з Учасником - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л" - укладено Договір про закупівлю від 10.11.2025 року № 504 (далі – Договір) на загальну суму: 45 000,00 грн. ( сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 7 500,00 грн. ( сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп). Пунктом 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених дев’ятьма підпунктами зазначеного пункту. Станом на 11.11.2025 від ПП "ФОРМАТ Л" надійшов лист щодо розірвання договору без виконання і пояснень причин розірвання. З огляду на зазначене та керуючись п.п. 9.9 Договору, а саме: «Згідно ч. 1 ст. 615 ЦК України у разі порушення зобов’язань однією зі сторін друга сторона має право відмовитись від зобов’язань. Унаслідок такої односторонньої відмови від зобов’язань дія договору припиняється При цьому у разі такої односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково договір є розірваним (відповідно до вимог п. 3 ст 651 Цивільного кодексу України). За умови виникнення зазначених обставин, Постачальник зобов’язується підписати додаткову угоду на дострокове розірвання договору» прийнято рішення щодо розірвання договору шляхом підписання Додаткової угоди між сторонами.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Медична карта амбулаторного хворого, комплект (ф.025/о), А5, офсет, 1+1, 6 арк.
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 25000 штука
Період постачання до 02.12.2025
Місце постачання 03115, Україна, м. Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 На карті