• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації шкільного одноразового гарячого харчування для учнів початкових класів

179 585.71 UAH без ПДВ
Номер: 7fcfb2cfe7de43c38f82245320453095
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-04-003200-a-b1
Замовник: ЦУЦИЛІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ПЕРЕРІСЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП Середюк Ірина Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 93
Дата підписання: 29.10.2025 00:00
Період дії договору: 06.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 180 180.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 179 585.71 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного одноразового гарячого харчування для учнів початкових класів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 4004 послуга
Період постачання 06.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 78413, Україна, Івано-Франківська область, Цуцилів, ВУЛ.БРАТІВ БОЙЧУКІВ, будинок 57 В На карті

Внесені зміни

    Номер: df8cdabe6dfe47588d9276b76c8633bd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Щоб суму Договору привести у відповідність з доведеними кошторисними призначеннями Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано