• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

роботи з "Будівництво (улаштування) автоматичної та автономної системи пожежогасіння в харчоблоці будівлі Красносільського ліцею Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, що розташований за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Красносілка, вул.Шкільна,1-А" за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника

248 326.86 UAH з ПДВ
Номер: 0453f3ba21804589a5c5f9891f36e4cb
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-03-013966-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору: 151
Дата підписання: 30.10.2025 17:00
Період дії договору: 30.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 251 980.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 41 996.67 UAH)
Сума договору: 248 326.86 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 41 387.81 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Будівництво (улаштування) автоматичної та автономної системи пожежогасіння в харчоблоці будівлі Красносільського ліцею Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, що розташований за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Красносілка, вул.Шкільна,1-А
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 робота
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання 67560, Україна, Одеська область, Одеський район, с. Красносілка, вулиця Шкільна, 1-А. На карті

Внесені зміни

    Номер: 95dda18bda5e4260a6728cbdd0c4fabb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 3 653,14 грн. 1.2. Внести зміни у п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції: «2.1. Вартість робіт за цим договором складає 248 326,86 грн. (двісті сорок вісім тисяч триста двадцять шість гривень 86 копійок), в тому числі ПДВ 41 387,81 (сорок одна тисяча триста вісімдесят сім гривень 81 копійка)». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки: Додаток №1 Договірна ціна, Додаток №2 Дефектні акти, Додаток №3 Локальні кошториси, Додаток №4 Підсумкова відомість ресурсів, Додаток №5 Інформація про ціни на матеріальні ресурси, Додаток №6 Календарний план фінансування робіт та викласти їх у новій редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2025 17:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ1 від 15.12.2025.PDF
p7s
sign.p7s