• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (зі змінами, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України за №1211 від 25.09.2025 року) у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)» ЛОТ 11 - Послуги з організації гарячого харчування для дітей у філії Пасічнянського ліцею «Пасічнянська початкова школа №1» Пасічнянської сільської ради Кейтерингові послуги ДК 021:2015 – 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015:55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)

18 225.00 UAH без ПДВ
Номер: d54014d850b546ecacd43462be708a47
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-31-009988-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАСІЧНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Мітик Марія Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 277
Дата підписання: 31.10.2025 00:00
Період дії договору: 31.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 35 100.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 18 225.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Учні початкових класів (1-4 клас)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 405 послуга
Період постачання 01.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 78432, Україна, Івано-Франківська область, с. Пасічна, вул.Галечко С., будинок 21 На карті

Внесені зміни

    Номер: e90a8944ef1c4e80ba3e38f7bcc222f0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі послуг з організацї гарячого харчування учнів початкових класів на 375 послуг та учнів 5-11 класів на - послуг та зменшити суму Договору на 16 875,00 грн. та викласти п. 2.2.1., п.3.1. Договору в такій редакції: "п. 2.2.1. Кількість/обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять: - 405 послуг для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року № 1456 "Деякі питання надання з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початковихкласів закладів занальної середньої освіти (зі змінами, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України за № 1211 від 25.09.2025 року) у 2025 році" - - послуг для учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)"; "п.3.1. Ціна Договору становить 18 225,00 гривень без ПДВ (Вісімнадцять тисяч двісті двадцять п'ять гривень 00 коп.) 12 757,50 грн. - 70% з державного бюджету місцевим бюджетам на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти" (зі змінами, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України за №1211 від 25.09.2025 року). 5 467,50 грн. - 30% з державного бюджету місцевим бюджетам на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти" (зі змінами, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України за №1211 від 25.09.2025 року). -- за рахунок коштів місцевого бюджету для учнів пільгових категорій 5-11 класів. 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до 277.pdf
p7s
sign.p7s