-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг)
1 205 950.00
UAH без ПДВ
Номер:
ca9dfc80a59f4b47aeefb3476793c851
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-31-004407-a-b1
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 10 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20558891
-
Контактна особа:
Наталія Савчук +380503740033 savchuk0503740033@gmail.com
-
Адреса:
76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 196Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3349808165
-
Адреса:
76002, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГНАТА ХОТКЕВИЧА будинок 73 квартира 2
Класифікатор ДК 021:2015:
55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
29/25
Дата підписання:
27.10.2025 11:43
Період дії договору:
27.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
1 314 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
1 205 950.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Вовчинецька, 196б
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
407ff74c19794cebb8ff1fdfa00d7ff5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
. Сторони домовились зменшити суму Договору на108050,00гривень (сто вісім тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) та про те, що загальна сума Договору №01/25 від 14 січня 2025 р на момент підписання цієї угоди з усіма змінами становить 1205950,00 гривень (один мільйон двісті п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
08.12.2025 22:50
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
12c63cd953e44ebd8fb3e0e69f842554
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Додаткова угода 1 від 08.12.2025 завантажена повторно у зв’язку з виявленою технічною помилкою у п1 угоди «Сторони домовились зменшити суму Договору на108050,00гривень (сто вісім тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) та про те, що загальна сума Договору №01/25 від 14 січня 2025 р на момент підписання цієї угоди з усіма змінами становить 1205950,00 гривень (один мільйон двісті п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.», викладено у новій редакції «Сторони домовились зменшити суму Договору на108050,00гривень (сто вісім тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) та про те, що загальна сума Договору №29/25 від 27. 10. 2025 р на момент підписання цієї угоди з усіма змінами становить 1205950,00 гривень (один мільйон двісті п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
08.12.2025 23:00
Статус:
Опубліковано