• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг)

1 205 950.00 UAH без ПДВ
Номер: ca9dfc80a59f4b47aeefb3476793c851
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-31-004407-a-b1
Замовник: ЛІЦЕЙ № 10 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 29/25
Дата підписання: 27.10.2025 11:43
Період дії договору: 27.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 1 314 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 1 205 950.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради(аутсорсинг)
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Вовчинецька, 196б На карті

Внесені зміни

    Номер: 407ff74c19794cebb8ff1fdfa00d7ff5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: . Сторони домовились зменшити суму Договору на108050,00гривень (сто вісім тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) та про те, що загальна сума Договору №01/25 від 14 січня 2025 р на момент підписання цієї угоди з усіма змінами становить 1205950,00 гривень (один мільйон двісті п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.12.2025 22:50
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додговір зменьшення 29 25.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 12c63cd953e44ebd8fb3e0e69f842554
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додаткова угода 1 від 08.12.2025 завантажена повторно у зв’язку з виявленою технічною помилкою у п1 угоди «Сторони домовились зменшити суму Договору на108050,00гривень (сто вісім тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) та про те, що загальна сума Договору №01/25 від 14 січня 2025 р на момент підписання цієї угоди з усіма змінами становить 1205950,00 гривень (один мільйон двісті п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.», викладено у новій редакції «Сторони домовились зменшити суму Договору на108050,00гривень (сто вісім тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) та про те, що загальна сума Договору №29/25 від 27. 10. 2025 р на момент підписання цієї угоди з усіма змінами становить 1205950,00 гривень (один мільйон двісті п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.12.2025 23:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1-4 харчування.pdf
p7s
sign.p7s