• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів Ліцею №7 Івано-Франківської міської ради

262 250.00 UAH без ПДВ
Номер: 41ae7182753647dab0405cc1b56b64e0
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-30-013095-a-b1
Замовник: ЛІЦЕЙ № 7 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КУЗІВ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 79/10
Дата підписання: 30.10.2025 16:00
Період дії договору: 30.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 336 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 262 250.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів Ліцею №7 Івано-Франківської міської ради
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 5245 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, М.Грушевського, 16 На карті

Внесені зміни

    Номер: 47a2c378d6c8437bb931fed27f66a102
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились внести зміни у договір, а саме зменшити суму договору виходячи з фактичного використання обсягу закупівлі.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2025 15:02
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до договру №79-10.pdf
p7s
sign.p7s