• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод» (централізоване водовідведення)

Підписаний обома сторонами договір з істотними умовами: Обсяг: 6 000 куб.м. Термін постачання: 01.07.2025 - 31.12.2025 р. включно. Загальна вартість 136 246,56 грн. з ПДВ за рахунок власних коштів від господарської діяльності підприємства.

136 246.56 UAH з ПДВ
Номер: 01e3781dbb1e4c1ebb0b5ae467a2d29a
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-24-015164-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: ПрАТ "АК Київводоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис: Підписаний обома сторонами договір з істотними умовами: Обсяг: 6 000 куб.м. Термін постачання: 01.07.2025 - 31.12.2025 р. включно. Загальна вартість 136 246,56 грн. з ПДВ за рахунок власних коштів від господарської діяльності підприємства.
Номер договору: 29791/1-5-10-ДК
Дата підписання: 23.10.2025 17:00
Період дії договору: 01.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 136 246.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 707.76 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод» (централізоване водовідведення)
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 6000 метр кубічний
Період постачання 01.07.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Рейтарська, 22, 24/27 та Чикаленка, 22А На карті

Внесені зміни

    Номер: 71b310accd584338ad678e902f32f499
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв`язку зі зміною джерела оплати, сторони домовилися внести зміни до договору без зміни обсягів та орієнтовної ціни договору, а саме у додаток № 2А «Помісячне узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості закупівлі послуг з централізованого водовідведення» в частині розподілу коштів на фонди (загальний, спеціальний та інші) та орієнтовної вартості ціни договору у наступній редакції: «Орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення складається з: вартості послуг з централізованого водовідведення з урахуванням ПДВ у розмірі 128 455,20 грн. (Сто двадцять вісім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 20 коп.); розміру плати за абонентське обслуговування з урахуванням ПДВ за період надання послуг за період надання послуг у розмірі, визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України 1 030,56 грн. (Одна тисяча тридцять гривень 56 коп.); вартості послуг стічних вод, що потрапляють у систему централізованого водовідведення учасника (виконавця) у період дощів та сніготанення через люки каналізаційних колодязів та приймачі дощової каналізації з території замовника (споживача) з урахуванням ПДВ у розмірі 6 760,80 грн. (Шість тисяч сімсот шістдесят гривень 80 коп.). Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення з урахуванням ПДВ становить 136 246,56 грн. (Сто тридцять шість тисяч двісті сорок шість гривень 56 коп.), з них: 1) Загальний фонд – 124 640,52 грн. в тому числі ПДВ _20 773,42 грн. 2) Спеціальний фонд - ___ _________________ грн. в тому числі ПДВ_ ________________ грн. 3) Інший (власні надходження (орендарі)) - 3 493,08 грн. в тому числі ПДВ 582,18 грн. 4) Інший (власні надходження (платні послуги)) – 8 112,96 грн. в тому числі ПДВ 1 352,16 грн.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.11.2025 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 від 26.11.2025 до дог.№ 29791-1-5-10-ДК від 23.10.2025....
p7s
sign.p7s