• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по міжквартальному проходу від вул. Кільцева дорога №1 до вул. Симиренка №12, ПВ-2925 у Святошинському районі м. Києва, згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

960 822.34 UAH з ПДВ
Номер: 8e0908c5182d427f819aaeb9e9c5fb83
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-24-009273-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УБПГ ПРОМІНЬ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 39-КР
Дата підписання: 22.10.2025 10:00
Період дії договору: 22.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 960 822.34 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 160 137.06 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по міжквартальному проходу від вул. Кільцева дорога №1 до вул. Симиренка №12, ПВ-2925 у Святошинському районі м. Києва, згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 19.12.2025
Місце постачання 00000, Україна, м. Київ, міжквартальний прохід від вул. Кільцева дорога №1 до вул. Симиренка №12, ПВ-2925 у Святошинському районі м. Києва На карті

Внесені зміни

    Номер: ba4b2348571a48b984b8c8ccb805e678
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, виклавши пункт 3.1. розділу 3 «ДОГОВІРНА ЦІНА» та пункт 12.1. розділу 12 «ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ» в наступній редакції: 1.1. «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Настанови і становить 800 685,28 (Вісімсот тисяч шістсот вісімдесят п’ять грн. 28 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі – 160 137,06 (Сто шістдесят тисяч сто тридцять сім грн. 06 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 960 822,34 (Дев’ятсот шістдесят тисяч вісімсот двадцять дві грн. 34 коп.) гривень, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 3.1.1. Вартість Робіт за цим Договором фінансується в сумі 920 853,65 (Дев’ятсот двадцять тисяч вісімсот п’ятдесят три грн. 65 коп.) гривень, у тому числі 20 % ПДВ в сумі 153 475,61 (Сто п’ятдесят три тисячі чотириста сімдесят п’ять грн. 61 коп.) гривень - із спеціального фонду місцевого бюджету м. Києва і оплачується з реєстраційного рахунку Замовника UA638201720344351002400048673 в Держказначейській службі України, м. Київ. Головним розпорядником бюджетних коштів Покупця є Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 3.1.2. Вартість Робіт за цим Договором фінансується в сумі 39 968,69 (Тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят вісім грн. 69 коп.) гривень, у тому числі 20 % ПДВ в сумі 6 661,45 (Шість тисяч шістсот шістдесят одна грн. 45 коп.) гривень - із власних коштів Замовника і оплачується з поточного рахунку Замовника, зазначеного в Розділі 25 цього Договору.» 1.2. «12.1. Виконання Робіт за Договором здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету відповідно до рішень Київської міської ради від 14.12.2023 №7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки», (із змінами та доповненнями), від 05.12.2024 №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 piк», також розпорядження Київської мiської вiйськової адміністрації вiд 29.12.2023 №1107 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» (із змінами та доповненнями) та наказу Департаменту транспортної інфраструктури від 27.01.2025 № Н-15 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштiв по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), і оплачується виходячи з фактичних надходжень цих коштів Замовнику на реєстраційний рахунок Замовника UA638201720344351002400048673 в Держказначейська служба України, м.Київ та власних коштів Замовника». 2. Сторони узгодили внести зміни в розділ 25 «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» до Договору, шляхом викладення реквізитів Замовника в новій редакції, а саме: «КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» код ЄДРПОУ 03360905 03067, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA638201720344351002400048673 в Держказначейська служба України, м.Київ п/р UA083052990000026009020105138 в АТ КБ «Приватбанк» м. Київ ІПН 033609026581 Свідоцтво платника ПДВ № 36102164 тел. 298-09-64» 3. Внести зміни в Додаток 3 виклавши його в редакції Додаткової угоди №1 від «22»10.2025 року, який додається.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.10.2025 10:10
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 22.10.2025 до Догов. №39-КР від 22.10.2025.pdf
pdf
повідомлення про внесення змін до договору.pdf
p7s
sign.p7s