• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари )

2 058.12 UAH з ПДВ
Номер: 00f1d612f1c6413d9d231233dbb7ed35
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-23-008909-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАГАРЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКРЕМБУДСЕРВІС"
Постачальник: БАБЯК ЯНА ЯНІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 90
Дата підписання: 23.10.2025 13:50
Період дії договору: 23.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 058.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 343.02 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4 500 арк.,
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09201, Україна, Київська область, Кагарлик, Каштанова 91А На карті
папір клейкий 4шт., блок білий не клейкий 2шт
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 6 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09200, Україна, Київська область, Кагарлик, Каштанова 91А На карті