• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

3 618.00 UAH з ПДВ
Номер: 13be20e6d5114ee8b22664461cb8ca1e
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-22-008921-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ДЕРЖАВНИЙ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИЙ ЗАПОВІДНИК "ПОСУЛЛЯ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 311
Дата підписання: 21.10.2025 13:31
Період дії договору: 21.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 3 618.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 603.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір EKON
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 20 пачка
Період постачання 21.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Миколаївська, 12 На карті
Ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 10 штука
Період постачання 21.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Миколаївська, 12 На карті
Ручка кулькова Max
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 5 штука
Період постачання 21.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Миколаївська, 12 На карті
Файл
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 200 штука
Період постачання 21.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Миколаївська, 12 На карті