-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Крісло поворотне SLIM HB FX, диван OFFICE SFR, диван лавка, стілець офісний ASTI (код ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
99 694.00
UAH без ПДВ
Номер:
f4a9b099379e4162bc4cca9381adb223
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-22-005134-a-b1
Замовник:
Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02146311
-
Контактна особа:
Аксьонова Ірина Володимирівна 380577251590 okt_tender@ukr.net
-
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, вул.Ярославська,буд.21
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2219515995
-
Адреса:
61177, Україна, Харківська область, Харків, ПРОВУЛОК ПЛАСТИЧНИЙ, будинок 8, квартира 514
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Крісло поворотне NADIR: 8 019.00000 UAH без ПДВ
Диван OFFICE SFR: 12 552.00000 UAH без ПДВ
Диван лавка: 4 000.00000 UAH без ПДВ
Стілець офісний VERONIKA: 1 900.00000 UAH без ПДВ
Диван OFFICE SFR: 12 552.00000 UAH без ПДВ
Диван лавка: 4 000.00000 UAH без ПДВ
Стілець офісний VERONIKA: 1 900.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
25-57
Дата підписання:
21.10.2025 00:00
Період дії договору:
21.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
99 694.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісло поворотне NADIR
Кількість
2 штука
Період постачання
21.10.2025 - 01.12.2025
Диван OFFICE SFR
Кількість
3 штука
Період постачання
21.10.2025 - 01.12.2025
Диван лавка
Кількість
2 штука
Період постачання
21.10.2025 - 01.12.2025
Стілець офісний VERONIKA
Кількість
20 штука
Період постачання
21.10.2025 - 01.12.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b14b94adf6b846e4975183f97eb2d1ac
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пунктом 8.1. розділу 8 Договору у зв’язку з внесенням змін до найменування товару Сторони дійшли згоди внести зміни до п.1.1. розділу 1 Договору без зміни загальної суми договору
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.11.2025 00:00
Статус:
Опубліковано