-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 55510000-8: Послуги їдалень (Лот 3 послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів села Стрільбичі Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області)
65 340.00
UAH без ПДВ
Номер:
39f36c81b7f74f378a41d9728efb3a1a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-21-016806-a-c1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСАМБІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44030102
-
Контактна особа:
Князь Оксана Іванівна 380983437617 oksana_rada@ukr.net
-
Адреса:
82000, Україна, Львівська область, Старий Самбір, вул. Л. Галицького, будинок 40
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Кубин Марія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2049010189
-
Адреса:
82000, Україна, Львівська область, Старий Самбір, Дрогобицька бічна,53
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору:
133
Дата підписання:
21.10.2025 00:00
Період дії договору:
21.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
65 340.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів села Стрільбичі Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області
Кількість
1452 послуга
Період постачання
до 19.12.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b6357ddde5824a30aebb07b32fad5f87
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Замовником з технічних причин не оприлюднено обгрунтування проведення даної закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. У зв'язку з неможливістю завантажити дані документи у розділі договору або документів до закупівлі, прийнято рішення додати документи у функціоналі внесення змін до договору, а саме: обгрунтування відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей та звіт про проведення процедури закупівлі.
Номер додаткової угоди:
.
Дата внесення змін до договору:
21.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано