-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки - (ДК 021-2015: 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»)
Розрахунки за надані послуги по здійсненню технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
39 960.00
UAH з ПДВ
Номер:
436616d384f546b2940b19e4d04fc3f2
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-20-003144-a-b1
Замовник:
Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка
×
-
Код ЄДРПОУ:
37471084
-
Контактна особа:
Месь Анатолій Васильович 380442812606 Anatolimes@ukr.net
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, вулиця Володимирська, будинок 60
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПП "Полиск"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22896971
-
Адреса:
01042, Україна, м. Київ, бульв. Лихачова, буд.8, оф. 4
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
здійснення заправки картриджів: 272.13000 UAH з ПДВ
здійснення відновлення картриджів: 374.12000 UAH з ПДВ
здійснення відновлення картриджів: 374.12000 UAH з ПДВ
Опис:
Розрахунки за надані послуги по здійсненню технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Номер договору:
9
Дата підписання:
20.10.2025 10:00
Період дії договору:
20.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
39 960.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 660.00 UAH)
Оплачено:
39 960.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 660.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
здійснення заправки картриджів
Кількість
77 послуга
Період постачання
20.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
здійснення відновлення картриджів
Кількість
33 послуга
Період постачання
20.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації