• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги для проведення урочистих заходів з нагоди відзначення Дня працівника соціальної сфери

18 805.00 UAH без ПДВ
Номер: 7cbc6be140614c36bc68d305d345d66c
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-15-015198-a-a1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Постачальник: ФОП Уманська Оксана Вікторівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги по організації харчування, кейтерингові послуги: 18 805.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 444
Дата підписання: 15.10.2025 00:00
Період дії договору: 15.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 18 805.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по організації харчування, кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 15.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: ac669298c87d4eda84bc2b4be79c85c9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 15 жовтня 2025 року під час оприлюднення в електронній системі закупівель змін до плану, а саме внесення до плану закупівлі за предметом «Кейтерингові послуги для проведення урочистих заходів з нагоди відзначення Дня працівника соціальної сфери» та під час оприлюднення звіту про результати проведення даної закупівлі були допущені механічні помилки: в електронному полі «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» плану і звіту зазначено «31.10.2025» замість потрібного «30.10.2025». Цей протокол створено з метою виправлення механічних помилок в планах та звітах. Викласти в новій редакції такі пункти: 1) Пункт планів «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.10.2025». 2) Пункт звітів «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.10.2025». Дана інформація не є фактично внесенням змін до договору в розумінні статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
    Номер додаткової угоди: 40/25
    Дата внесення змін до договору: 16.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
___ПРОТОКОЛ - 40 від 16.10.2025 Обгрунтування механічних по...