• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Вимога №__Накладна №___ вар.1, Вимога №__Накладна №___ вар.2, перелік необхідних обстежень при пров.профіл.огл. код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки

2 990.00 UAH без ПДВ
Номер: aa8c5a5a64ff43108431a6e6a18e4382
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-14-012133-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: САВІОВСЬКА ГАННА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 499
Дата підписання: 03.10.2025 15:32
Період дії договору: 03.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 990.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вимога №__Накладна №___ вар.1,
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 500 штука
Період постачання до 20.10.2025
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, місто Козятин, вул. Винниченка, буд 9 На карті
Вимога №__Накладна №___ вар. 2
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 500 штука
Період постачання до 20.10.2025
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, місто Козятин, вул. Винниченка, буд 9 На карті
Перелік необхідних обстежень при пров.профіл.огл.
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 6000 штука
Період постачання до 20.10.2025
Місце постачання 22100, Україна, Вінницька область, місто Козятин, вул. Винниченка, буд 9 На карті