• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А4, папка картонна на зав'язках А4, скоби №24/6, блок паперу білий 90*90/500арк., реєстратори, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

2 258.92 UAH з ПДВ
Номер: b4436a279b7b4021b5606d360a9fdf1f
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-14-005683-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРРАДІОКОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 79
Дата підписання: 13.10.2025 11:00
Період дії договору: 13.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 258.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 376.49 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 500 арк
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 10 пачка
Період постачання 13.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Папка картонна на зав'язках А4
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 10 штука
Період постачання 13.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Скоби №24/6
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 2 пачка
Період постачання 13.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Блок паперу білий 90*90/500арк.
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 1 штука
Період постачання 13.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання 13.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті