• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 45210000-2 Будівництво будівель «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Високопільського опорного закладу загальної середньої освіти за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Енергетична, 3» Коригування.

ДК 021:2015 (CPV) : 45210000-2 Будівництво будівель «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Високопільського опорного закладу загальної середньої освіти за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Енергетична, 3» Коригування.

21 674 102.36 UAH з ПДВ
Номер: 7b35cad625854f0985dc6ca3a74d8e07
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-10-013613-a-c1
Замовник: Комунальний заклад "Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоінтерстрой"
Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівельАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: ДК 021:2015 (CPV) : 45210000-2 Будівництво будівель «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Високопільського опорного закладу загальної середньої освіти за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Енергетична, 3» Коригування.: 21 674 102.36000 UAH з ПДВ
Опис: ДК 021:2015 (CPV) : 45210000-2 Будівництво будівель «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Високопільського опорного закладу загальної середньої освіти за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Енергетична, 3» Коригування.
Номер договору: 10-10-25
Дата підписання: 10.10.2025 10:00
Період дії договору: 10.10.2025 00:00 - 25.12.2026 00:00
Сума договору: 21 674 102.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 612 350.39 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) : 45210000-2 Будівництво будівель «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Високопільського опорного закладу загальної середньої освіти за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Енергетична, 3» Коригування.
Код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Кількість 1 робота
Період постачання 10.10.2025 - 25.12.2026
Місце постачання 74000, Україна, Херсонська область, Високопільський р-н, селище міського типу Високопілля, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 3 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4af97308fc154beeb3203c3050d5bf78
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до Розділу 6 «Забезпечення робіт матеріалами, устаткуванням та послугами» та доповнити пунктами 6.3. та 6.4. наступного змісту: «6.3. Підрядник зобов’язаний забезпечити використання лише тих матеріальних ресурсів та/або товарів, що походять із прийнятних країн. Країна походження матеріальних ресурсів зазначається у Додатку 4 до даного Договору. 6.4. Усі матеріальні ресурси, що постачаються замовнику у складі закупівлі робіт, повинні походити із прийнятних країн, визначених відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility.». 3. Внести зміни до розділу 7 «Порядок залучення до виконання робіт субпідрядників» та викласти пункт 7.3 у наступній редакції: «7.3. Погодження залучення субпідрядників Замовником здійснюється на основі письмового звернення Підрядника, яке надається Замовнику до початку виконання субпідрядником робіт. У випадку залучення субпідрядника Підрядник повинен додатково надати інформацію Замовнику про повне найменування субпідрядника та імена, прізвища та дати народження бенефіціарних власників субпідрядника.». 4. Внести зміни до розділу 7 «Порядок залучення до виконання робіт субпідрядників» та доповнити пунктом 7.6 наступного змісту: «7.6. Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт за умови, якщо такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах та якщо він особисто або його кінцевий бенефіціарний власник є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу.». 5. Внести зміни до Розділу 9 «Організація виконання робіт» та доповнити пунктом 9.8. наступного змісту: «9.8. Підрядник зобов’язаний забезпечити візуалізацію інформації про джерело фінансування на об’єкті будівництва відповідно до Рамкової Угоди.». 6. Внести зміни до першого абзацу п.11.1 Розділу 11 «Фінансування робіт (будівництва Об'єкта)» викласти перший абзац у наступній редакції: «11.1. Джерелом фінансування робіт (будівництва Об’єкта) є кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, та кошти місцевого бюджету. Фінансування робіт здійснюється Європейським Союзом згідно з інструментом Ukraine Facility.». 7. Внести зміни до розділу 12 «Проведення розрахунків за виконані роботи» та доповнити пунктами 12.8 та 12.9 наступного змісту: «12.8. У разі зазначення Підрядником в Акті та/або Довідці під час проведення розрахунків за виконані роботи коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, він зобов’язаний надати відповідні розрахунки з обґрунтуванням. 12.9. Оплата кожного, передбаченого даним договором платежу, здійснюється Підряднику за умови: 12.9.1 що він (Підрядник) зареєстрований у прийнятних країнах та особисто або його кінцеві бенефіціарні власники є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони (підрядник, кінцеві бенефіціарні власники) не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу; 12.9.2. що субпідрядник (у випадку його залучення) зареєстрований у прийнятних країнах та особисто або його кінцеві бенефіціарні власники є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони (субпідрядник, кінцеві бенефіціарні власники) не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу; 12.9.3. Підрядником разом з Актом та Довідкою, що подані для оплати Замовнику, надано сертифікати походження товарів та/або матеріальних ресурсів (або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару тощо), що постачаються замовнику у складі закупівлі робіт, та які засвідчують походження товарів та/або матеріальних ресурсів із прийнятних країн (відповідно ст. 5 Рамкової Угоди).». 8. Внести зміни до Розділу 17 «Внесення змін у Договір та його розірвання» та викласти підпункт 17.4 у наступній редакції: «17.4. Замовник має право в односторонньому порядку розірвати Договір, надіславши повідомлення Підряднику, у разі : - прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва; - якщо Підрядник за своєї вини не розпочав виконання робіт протягом семи днів з дня, коли він повинен згідно з Договором розпочати їх виконання; - якщо Підрядник не береться своєчасно за виконання Договору або виконує роботу настільки повільно, що закінчення її у визначений строк стає явно неможливим; - Підрядник виконав роботи з істотними недоліками і не забезпечив їх усунення у визначений Замовником строк; - Підрядник допустив недоліки (дефекти), які виключають можливість використання Об’єкта для вказаної в Договорі мети та не можуть бути усунені Підрядником. - якщо Підрядник набув статусу особи, зареєстрованої в країні, яка не є прийнятною та він особисто або його кінцевий бенефіціарний власник став особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді Європейського Союзу та така особа потрапила у санкційні списки Європейського Союзу; - Підрядник не надав підтвердження про походження товарів та/або матеріальних ресурсів в складі закупівель робіт, або надав підтвердження про походження товарів та/або матеріальних ресурсів в складі закупівлі робіт, із країни, яка не є прийнятною; - Підрядник не надав під час здійснення оплат за актами приймання будівельних робіт документ, що підтверджує країну походження товарів та/або матеріальних ресурсів, які будуть постачатися/постачалися під час виконання договору (сертифікат про країну походження товару, або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару тощо).». 8. Внести зміни та доповнити Розділ 22 «Інші умови Договору» підпунктом 22.8 наступного змісті: «22.8 1. Сторони повинні зберігати протягом п’яти років із дати завершення будівництва всі документи, які стосуються процедур закупівель, договорів, оплат за договорами, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. Даний строк, переривається у разі судових процесів, включаючи розслідування OLAF або EPPO та аудити ECA, або за належним чином обґрунтованим запитом Європейської Комісії.». 9. Внести зміни та викласти Додаток № 3 «План фінансування» у новій редакції. 10. Усі інші умови Договору № 10-10-25 від 10.10.2025 року залишити без змін. 11. Дана Додаткова угода укладена у двох екземплярах та є невід’ємною частиною Договору № 10-10-25 від 10.10.2025 року. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.10.2025 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 від 30.10.25.pdf
pdf
План фінансуванняа.pdf
docx
ДУ_фасіліті_дод_роботи[1].docx
docx
план_фінансування[1].docx
p7s
sign.p7s
    Номер: 2cb9bda62b9c45e19c8c99d64de808f2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з абз.18 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 Найменування замовника: Комунальний заклад «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти» Місцезнаходження замовника: 74000, Херсонської області, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Енергетична, 3 Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Код ЄДРПОУ замовника: 24752621 1. Назва предмета закупівлі: додаткові роботи по об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Високопільського опорного закладу загальної середньої освіти за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Енергетична, 3» Коригування, 21 674 102,36 грн., у тому числі ПДВ. 2. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до абз. 18 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. 3. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3 7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону Урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за абз. 18 пункту 13 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Закупівля додаткових робіт у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період воєнного стану. 4. З метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі, а також враховуючи необхідність закупівлі додаткових робіт, застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за абз. 18 пункту 13 Особливостей. 5. З метою виконання договору про закупівлю робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Високопільського опорного закладу загальної середньої освіти за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Енергетична, 3» № 6 від 16 .07.2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю "Автоінтерстрой", вартість робіт складає 66 018 546,18грн. (шістдесят шість мільйонів вісімнадцять тисяч п’ятсот сорок шість грн 18 коп.), у тому числі ПДВ 11 003 091,03 грн., Комунальним закладом «Високопільський ОЗЗСО» здійснюється закупівля додаткових робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Високопільського опорного закладу загальної середньої освіти за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Енергетична, 3» за договором № 10.10.25 від 10.10.2025 року у Товариства з обмеженою відповідальністю "Автоінтерстрой", вартість яких становить 21 674 102,36 грн., у тому числі ПДВ, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі. Таким чином, у зв’язку із необхідністю закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт здійснюється закупівля протягом трьох років після укладання Договору № 6 від 16 .07.2024 року, вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості основного договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 01.12.2025 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол 2 від 10.10.25 ОБГРУНТУВАННЯ.pdf
p7s
sign.p7s