• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення лазерного картриджа)

2 979.90 UAH з ПДВ
Номер: 40c6d56088aa4879b6ed4c5aa994562f
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-10-009220-a-c1
Замовник: НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (НОВОГУЙВИНСЬКА С/РАДА)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕЛ"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 216/12
Дата підписання: 09.10.2025 14:25
Період дії договору: 09.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 979.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 496.65 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення лазерного картриджа)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 11 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 12441, Україна, Житомирська область, смт Новогуйвинське, вул. Дружби Народів, 5 На карті