• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів (папки, коректор, файли)

1 710.00 UAH з ПДВ
Номер: 80d76e2a8290431385c33709769ac007
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-10-008673-a-a1
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ТИСМЕНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КП ФІРМА ЛІК
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 39
Дата підписання: 10.10.2025 00:00
Період дії договору: 10.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 1 710.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 285.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Блокнот
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77400, Україна, Івано-Франківська область, Тисмениця, вул.Галицька, будинок 17 На карті
Папки
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77400, Україна, Івано-Франківська область, Тисмениця, вул.Галицька, будинок 17 На карті
Коректор
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77400, Україна, Івано-Франківська область, Тисмениця, вул.Галицька, будинок 17 На карті
Ручка
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77400, Україна, Івано-Франківська область, Тисмениця, вул.Галицька, будинок 17 На карті
Файли
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 300 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77400, Україна, Івано-Франківська область, Тисмениця, вул.Галицька, будинок 17 На карті
Ножиці
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77400, Україна, Івано-Франківська область, Тисмениця, вул.Галицька, будинок 17 На карті