• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Заміна існуючих заповнень віконних блоків сходових клітин (капремонт) житлового будинку №5 по проспекту Володимирському в м.Лубни, Полтавської області

155 307.12 UAH з ПДВ
Номер: c5445e9eb4c84100b59c893800e95ce0
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-09-015407-a-a1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Постачальник: Лубенське комунальне житлово-експлуатаційне управління
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 58-25
Дата підписання: 09.10.2025 00:00
Період дії договору: 09.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 155 309.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 155 307.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 884.52 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заміна існуючих заповнень віконних блоків сходових клітин (капремонт) житлового будинку №5 по проспекту Володимирському в м.Лубни, Полтавської області
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, проспект Володимирський, 5 На карті

Внесені зміни

    Номер: e4c7a36bbbdf42a6be86b7152b1a16c7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв'язку з завершенням виконання робіт по об’єкту «Заміна існуючих заповнень віконних блоків сходових клітин (капремонт) житлового будинку №5 по проспекту Володимирському в м.Лубни, Полтавської області» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) зменшити вартість Договору № 58-25 від 09 жовтня 2025 року за рахунок коштів співфінансування Замовника на суму 1,88 грн (одна гривня 88 копійок). 2. Загальна вартість Договору становить 221907,12 грн (двісті двадцять одна тисяча дев’ятсот сім гривень 12 копійок). Сума співфінансування Замовника становить 155307,12 грн (сто п’ятдесят п’ять тисяч триста сім гривень 12 копійок) в т.ч. ПДВ 25884,52 грн, що складає не більше 70% від загальної суми виконаних робіт. Сума співфінансування Управителя будинку (кошти мешканців) становить 66600,00грн грн (шістдесят шість тисяч шістсот гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 11100,00 грн, що складає не менше 30% від загальної суми виконаних робіт. 3. Цю Додаткову угоду складено в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №58-25
    Дата внесення змін до договору: 06.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода _1 Договір _58-25.pdf