• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Печиво вагове

Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — Закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним уже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими Особливостями. Закупівля є саме додатковою та непередбачуваною потребою, адже у відповідності до рішення сесії Вишківської селищної ради від 28.05.2025 № 949 «Про внесення змін до рішення Вишківської селищної ради від 20.12.2024 № 839 «Про бюджет Вишківської селищної територіальної громади на 2025 рік (зі змінами), додатково було виділено кошторисні призначення в сумі 45 500,00 грн. (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів загальної середньої освіти на поліпшення якості харчування (відповідно до відповідної програми ООН). Таким чином, враховуючи пункт 15 та пункт 11 Особливостей, вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель про закупівлю печиво за ДК 021-2015- 15820000-2 – Сухарі та печиво.

30 636.00 UAH без ПДВ
Номер: 263eb81bdbde482886e9252d320d3636
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-07-010699-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВИШКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Гецел Вікторія Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Печиво вагове: 115.00000 UAH без ПДВ
Опис: Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — Закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним уже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими Особливостями. Закупівля є саме додатковою та непередбачуваною потребою, адже у відповідності до рішення сесії Вишківської селищної ради від 28.05.2025 № 949 «Про внесення змін до рішення Вишківської селищної ради від 20.12.2024 № 839 «Про бюджет Вишківської селищної територіальної громади на 2025 рік (зі змінами), додатково було виділено кошторисні призначення в сумі 45 500,00 грн. (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів загальної середньої освіти на поліпшення якості харчування (відповідно до відповідної програми ООН). Таким чином, враховуючи пункт 15 та пункт 11 Особливостей, вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель про закупівлю печиво за ДК 021-2015- 15820000-2 – Сухарі та печиво.
Номер договору: 27/ООН
Дата підписання: 07.10.2025 15:00
Період дії договору: 01.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 30 636.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Печиво вагове
Код ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Кількість 266.4 кілограм
Період постачання 01.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 90454, Україна, Закарпатська область, селище міського типу Вишково, пл.Центральна, будинок 1 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ ОМСКТ Вишківської селищної ради
ФОП Гецел Вiкторiя Василiвна
Сума 30636.00 UAH
Статус
Оплачений
07.11.2025 16:44
Док-ти 0