• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги телефонного зв'язку

7 920.00 UAH з ПДВ
Номер: 037a22cf117d4552baee0ea2978edeb3
Ідентифікатор договору: UA-2019-01-28-001229-a-a1
Замовник: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтернаціональні комунікації»
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Номер договору: 893
Дата підписання: 28.01.2019 13:00
Період дії договору: до 31.12.2019 00:00
Сума договору: 7 920.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 320.00 UAH)
Оплачено: 7 920.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 320.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги телефонного зв'язку
Код ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Покровська, буд. 98-В На карті

Внесені зміни

    Номер: 87c6698b6ba143f9b1980a256778d97c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із зміною банківських реквізитів Оператора
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 02.12.2019 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 Інтертелеком зміна реквізитів.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8bbe5fe135ec4229a702996b33d9f9c1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019 року №1474 "Про припинення комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство" 1. Замінити сторону в Договорі з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі т.в.о. головного лікаря Мошківської Світлани Андріївни на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі в.о. директора Мошківської Світлани Андріївни 2. Перенести невиконані зобов'язання з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради 3. Внести зміни до Розділу "МІсцезнаходження та банківські реквізити сторін"
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
    Дата внесення змін до договору: 02.12.2019 16:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ТОВ Інтертелеком ДУ № 2.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
    Номер: d9830f02e171432597e40af12443d2fa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись ст.188 ГК України та пунктом 1 частини 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" 1. Зменшити суму Договору на 1464,00 грн. (одна тисяча чотириста шістдесят чотири грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 244,00 грн., виклавши п. 4.1. частини 4 Договору в наступній редакції: "4.1. Орієнтовна загальна вартість послуг за цим Договором становить 7920,00 грн. (сім тисяч дев'ятсот двадцять грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 1320,00 грн. (одна тисяча триста двадцять грн. 00 коп.)."
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2019 10:00
    Статус:
    Опубліковано