• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

12 912.36 UAH з ПДВ
Номер: 05b7aace22694238aecf1f5fcec8c567
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-07-001669-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 2224
Дата підписання: 07.10.2025 09:47
Період дії договору: 07.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 12 912.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 152.06 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари ДК 021:201530192700-8 (Канцелярські товари)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 173 штука
Період постачання 07.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 52030, Україна, Дніпропетровська область, смт. Обухівка, вул. Центральна, б.35 На карті