-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (39130000-2 Офісні крісла) придбання меблів в заклади загальної середньої освіти Печерського району м. Києва)
79 968.00
UAH без ПДВ
Номер:
f1ec8dcc283349d6b5c84a495c063408
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-02-006579-a-c1
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
39833860
-
Контактна особа:
Стоцький Олег Леонідович 380442530086 olegstotskij99@gmail.com
-
Адреса:
01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Бондаренко Борис Васильович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2288903735
-
Адреса:
04215, Україна, м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, будинок 32Г, квартира 35
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
39130000-2 Офісні крісла (придбання меблів в заклади загальної середньої освіти Печерського району м. Києва): 2 499.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
ЗВТ/3913/Б
Дата підписання:
02.10.2025 09:00
Період дії договору:
02.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
79 968.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
39130000-2 Офісні крісла (придбання меблів в заклади загальної середньої освіти Печерського району м. Києва)
Кількість
32 штука
Період постачання
до 02.11.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
37f0df893957438a99132352b155dd25
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-10-02-006579-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну) помилку, допущену при внесенні інформації в рядок плану закупівлі, а саме: У зв’язку з технічною (механічною) помилкою уповноважена особа помилково вказала невірну назву плану закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (аварійно- відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень) ЗДО № 325 бул. М. Міхновського,7-а». У зв’язку з чим необхідно на вебпорталі Уповноваженого органу вказати вірну назву плану закупівлі «Офісні меблі (39130000-2 Офісні крісла) придбання меблів в заклади загальної середньої освіти Печерського району м. Києва)», шляхом оприлюднення даного протоколу на вебпорталі Уповноваженого органу.
Номер додаткової угоди:
0
Дата внесення змін до договору:
03.10.2025 09:00
Статус:
Опубліковано