• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (39130000-2 Офісні крісла) придбання меблів в заклади загальної середньої освіти Печерського району м. Києва)

79 968.00 UAH без ПДВ
Номер: f1ec8dcc283349d6b5c84a495c063408
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-02-006579-a-c1
Замовник: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ФОП Бондаренко Борис Васильович
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: 39130000-2 Офісні крісла (придбання меблів в заклади загальної середньої освіти Печерського району м. Києва): 2 499.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: ЗВТ/3913/Б
Дата підписання: 02.10.2025 09:00
Період дії договору: 02.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 79 968.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
39130000-2 Офісні крісла (придбання меблів в заклади загальної середньої освіти Печерського району м. Києва)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 32 штука
Період постачання до 02.11.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 37f0df893957438a99132352b155dd25
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-10-02-006579-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну) помилку, допущену при внесенні інформації в рядок плану закупівлі, а саме: У зв’язку з технічною (механічною) помилкою уповноважена особа помилково вказала невірну назву плану закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій (аварійно- відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень) ЗДО № 325 бул. М. Міхновського,7-а». У зв’язку з чим необхідно на вебпорталі Уповноваженого органу вказати вірну назву плану закупівлі «Офісні меблі (39130000-2 Офісні крісла) придбання меблів в заклади загальної середньої освіти Печерського району м. Києва)», шляхом оприлюднення даного протоколу на вебпорталі Уповноваженого органу.
    Номер додаткової угоди: 0
    Дата внесення змін до договору: 03.10.2025 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол технічної помилки.pdf
p7s
sign.p7s