• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів способом аутсорсингу

489 240.00 UAH без ПДВ
Номер: 64682ad11ed94e10bbdd49377bae2839
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-01-012682-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Мельничук Наталія Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 176
Дата підписання: 01.10.2025 00:00
Період дії договору: 01.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 489 240.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів способом аутсорсингу
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання 77100, Україна, Івано-Франківська область, м. Галич, вул. Шевченко, 5; с. Залуква, вул. Шкільна, 7; с. Мединя, вул. Чорновола, 101 На карті

Внесені зміни

    Номер: d1b3ff1323654a549c147b71e25899e1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, pо6iт i послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Miністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.10.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до 176 від01.10.25.pdf
p7s
sign.p7s