• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Дрібне канцелярське приладдя

4 405.26 UAH з ПДВ
Номер: d7890f77570d4eb38db9df1916e0aae7
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-01-011498-a-c1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Дрібне канцелярське приладдя: 229.44000 UAH з ПДВ
Номер договору: 8
Дата підписання: 01.10.2025 15:00
Період дії договору: 01.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 4 405.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 734.21 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дрібне канцелярське приладдя
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 16 штука
Період постачання 01.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01054, Україна, м. Київ, бульв. Т.Шевченка буд. 26/4 На карті