• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: вулиця Вифлеємська, 14 у Дніпровському районі міста Києва)

19 850.23 UAH з ПДВ
Номер: 072c0cc011c94ca68503d83e92627fb9
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-30-003356-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 772
Дата підписання: 30.09.2025 00:00
Період дії договору: 30.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 20 980.99 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 496.83 UAH)
Сума договору: 19 850.23 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 308.37 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: вулиця Вифлеємська, 14 у Дніпровському районі міста Києва)
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e0895e269c7b4131a6a5ba1f7b75ab16
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 772 від «30» вересня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 15.10.25 до Договору №772.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 31468405b4bb404794872f67c4be0a32
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду №2 (далі по тексту — Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 772 від ЗО вересня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 1 130, 76 гри. (Одна тисяча сто тридцять гривень 76 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 772 від 30 вересня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 19 850, 23 гри. (Дев'ятнадцять тисяч вісімсот п'ятдесят гривень 23 копійки), у т.ч. ПДВ 20% - 3 308, 37 гри. (Три тисячі триста вісім гривень 37 копійок).». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 11.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 11.11.25 до Договору №772.pdf
p7s
sign.p7s