• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 80 г/м 500арк (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя))

20 350.00 UAH без ПДВ
Номер: c855313acdbb499f85ee89fef2ea7f91
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-26-007263-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІ МАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТРЕТЯК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: ТР-187
Дата підписання: 26.09.2025 13:22
Період дії договору: 26.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 20 350.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 80 г/м 500арк (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя))
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 110 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, селище Малинівка, пров. Малинова, будинок 2-А На карті