• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом покриття прибудинкової території по вулиці Таращанська, 163 в м. Біла Церква Київської області (ремонт дорожнього полотна та тротуару) (код ДК 21:2015 – 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)

30 835.73 UAH з ПДВ
Номер: a2417ef4b8544c8ab0ac3ce9c722d2fc
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-26-001076-a-b1
Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1608/2025
Дата підписання: 25.09.2025 17:00
Період дії договору: 25.09.2025 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору: 30 835.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 139.29 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом покриття прибудинкової території по вулиці Таращанська, 163 в м. Біла Церква Київської області (ремонт дорожнього полотна та тротуару) (код ДК 21:2015 – 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 15.12.2026
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Таращанська, 163 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4e52b6fbfe874fbd8d34c00af244e8ba
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна календарного графіку
    Номер додаткової угоди: ДУ № 01
    Дата внесення змін до договору: 27.10.2025 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
1608-1.pdf
p7s
sign.p7s