• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (55520000-1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)

456 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 1fc1bb24e56b4b7cbf1de341abdde809
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-24-015653-a-b1
Замовник: Ізмаїльська гімназія №9 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області
Постачальник: ЧОРНИЙ ДМИТРО ІГОРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (55520000-1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника): 75.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 20
Дата підписання: 22.09.2025 14:00
Період дії договору: 22.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 622 126.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 456 600.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (55520000-1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 6088 послуга
Період постачання до 30.11.2025
Місце постачання 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Ізмаїльський район, вулиця Івана Франка, 8 На карті

Внесені зміни

    Номер: f6d1ab06b78f4e5884d1ab1c3f15388b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.09.2025 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8bbec84b0ae941838a93fc40d45b17fb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі у зв язку з допущенням техничної помилки під час опрелюднення тендерної документації та уточнення реквізитів Замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.09.2025 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол та звіт.pdf
pdf
Документи ФОП Чорний.pdf
pdf
договір №20.pdf
pdf
дод угода № 2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 7d7fc3a742d54a8daf4846b7c830ae28
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони за взаємною згодою вирішили зменшити вартість Договору керуючись підпунктом 1 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 31.10.2025 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода №3.pdf
p7s
sign.p7s