-
Відкриті торги
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни)
Більш детально технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 3 до тендерної документації.
1 029 600.00
UAH без ПДВ
Номер:
9df8ab40f9ec4bcaae175f9430bbd81d
Ідентифікатор договору:
UA-2018-12-07-000168-b-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02003563
-
Контактна особа:
Гриненко Наталія Георгіївна 057-705-02-23 tk_okb@ukr.net
-
Адреса:
61058, Україна, Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ Пральня Кристал
×
-
Код ЄДРПОУ:
39664429
-
Контактна особа:
Приходько Ніна Михайлівна +380573494190 nation@i.ua
-
Адреса:
61050, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Юріївська, 17
Класифікатор ДК 021:2015:
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Опис:
Більш детально технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 3 до тендерної документації.
Номер договору:
02/01-ВТ-19
Дата підписання:
25.01.2019 00:00
Період дії договору:
25.01.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору:
1 029 600.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
1 029 600.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни
Кількість
51480 кілограм
Період постачання
до 31.12.2019
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
e3a262b3f86e4d8cbad75880694eb2c2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році.
2. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції:
«10.1. Цей договір вступає в силу з дати підписання і діє до 31 березня 2020 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору.»
14. Сума договору після внесення змін. 858 000,00 грн. (вiсiмсот п`ятдесят вiсiм тисяч гривень 00 копiйок), без ПДВ.
15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.
42 900 кг.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
27.12.2019 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
74a1a8cee7e74a9c89a30c0f70bd3191
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору збільшити суму договору на 171 600,00 грн. (Сто сiмдесят одна тисяча шiстсот гривень 00 копiйок).
2. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції:
«3.1. Сума цього Договору становить 1 029 600,00 грн. (Один мiльйон двадцять дев`ять тисяч шiстсот гривень 00 копiйок), без ПДВ, у т.ч. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році – 171 600,00 грн. (Сто сiмдесят одна тисяча шiстсот гривень 00 копiйок) без ПДВ.»
3. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 1.3. Договору та викласти його в наступній редакції:
« 1.3. Обсяг надання послуг - 51 480 кг, у т.ч. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році – 8 580 кг.»
14. Сума договору після внесення змін. 1 029 600,00 грн. (Один мiльйон двадцять дев`ять тисяч шiстсот гривень 00 копiйок), без ПДВ.
15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.
51 480 кг.
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
20.01.2020 00:00
Статус:
Опубліковано