-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Медичні реєстраційні журнали)
11 120.00
UAH з ПДВ
Номер:
04d373131b3b4a3f923a3199e9d5a8f7
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-24-001610-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02003847
-
Контактна особа:
Червона Наталія Василівна 380994370174 mkl31ro@ukr.net
-
Адреса:
61039, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, буд. 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП РЕБРІК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2510613896
-
Адреса:
61093, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОВУЛОК ВЕРХІВСЬКИЙ будинок 5 квартира 17
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Журнал реєстрації аналізів та їх результатів: 235.00000 UAH з ПДВ
Журнал щоденник обліку роботи кабінету функціональної діагностики: 125.00000 UAH з ПДВ
журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів: 115.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації ультрозвукових досліджень: 235.00000 UAH з ПДВ
Журнал отримання та витрати дезінфекційних засобів: 115.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації приготування дезінфекційних розчинів: 235.00000 UAH з ПДВ
Журнал щоденник обліку роботи кабінету функціональної діагностики: 125.00000 UAH з ПДВ
журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів: 115.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації ультрозвукових досліджень: 235.00000 UAH з ПДВ
Журнал отримання та витрати дезінфекційних засобів: 115.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації приготування дезінфекційних розчинів: 235.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
№ 88/25
Дата підписання:
23.09.2025 00:00
Період дії договору:
23.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
11 120.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнал реєстрації аналізів та їх результатів
Кількість
5 штука
Період постачання
23.09.2025 - 31.12.2025
Журнал щоденник обліку роботи кабінету функціональної діагностики
Кількість
3 штука
Період постачання
23.09.2025 - 31.12.2025
журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів
Кількість
11 штука
Період постачання
23.09.2025 - 31.12.2025
Журнал реєстрації ультрозвукових досліджень
Кількість
6 штука
Період постачання
23.09.2025 - 31.12.2025
Журнал отримання та витрати дезінфекційних засобів
Кількість
15 штука
Період постачання
23.09.2025 - 31.12.2025
Журнал реєстрації приготування дезінфекційних розчинів
Кількість
22 штука
Період постачання
23.09.2025 - 31.12.2025