• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №1 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)

1 632 375.00 UAH без ПДВ
Номер: a463b716d79c448bb06fca9bfa846061
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-23-005995-a-b1
Замовник: Ліцей №1 Івано-Франківської міської ради
Постачальник: ФОП Дудик Оксана Володимирівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 12
Дата підписання: 22.09.2025 00:00
Період дії договору: 22.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 1 632 375.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №1 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Довга , будинок 37 На карті

Внесені зміни

    Номер: a1ad7a7c9fe44cc89ba97eedb7522d1b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг 1 26 09.PDF
p7s
sign.p7s