-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (55520000-1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
658 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
b34e7b5e95ba4f8aa1ad51fbe7576148
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-22-005151-a-a1
Замовник:
Ізмаїльська початкова школа №4 Ізмаїльського району Одеської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26249197
-
Контактна особа:
Сводніна Світлана Леонідівна +380674066717 izmailskool4@ukr.net https://sites.google.com/view/izmailschool4
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вулиця Героїв Ізмаїла, 25
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП ЧОРНИЙ ДМИТРО ІГОРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3201807119
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Ізмаїльський район, вулиця Болградська, 37, кв. 8
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
10
Дата підписання:
22.09.2025 00:00
Період дії договору:
22.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
658 502.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
658 500.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (сніданок)
Кількість
8780 послуга
Період постачання
до 30.11.2025
Місце постачання
68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Ізмаїльський район, вулиця Героїв Ізмаїла, 25
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
250ef4a8c7bf48f9b42f30a188962be7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони за взаємною згодою погодились змінити ціну договору про закупівлю послуг в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг), керуючись підпунктом 5 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано