-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (55520000-1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
286 050.00
UAH без ПДВ
Номер:
0cda9d60115241d3b683f608977c673a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-22-003673-a-b1
Замовник:
КУ Ізмаїльський ліцей № 16 з гімназією та початковою школою Ізмаїльського району Одеської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
24772888
-
Контактна особа:
Бахарєва Ірина Олександрівна +380484163845 tend.school16@gmail.com https://izmailschool16.wixsite.com/school16
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Вулиця Авраамівська,102
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Чорний Дмитро Ігорович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3201807119
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Ізмаїльський район, вулиця Болградська, 37, кв. 8
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
09-2025
Дата підписання:
22.09.2025 00:00
Період дії договору:
22.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
353 175.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
286 050.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (сніданок)
Кількість
3814 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Місце постачання
68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Ізмаїльський район, вулиця Бесарабська, № 20 (учбовий корпус № 2)
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
5044573daf7b4af5ae193232d036aec5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку зі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони за взаємною згодою вирішили зменшити вартість Договору керуючись підпунктом 1 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано