• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів)

367 935.00 UAH без ПДВ
Номер: f1cf966901ae41cc8ce560fd649f9f61
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-19-012847-a-c1
Замовник: ОХТИРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №11 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: Комунальне підприємство шкільного харчування "Мрія" Охтирської міської ради
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 65
Дата підписання: 18.09.2025 00:00
Період дії договору: 18.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 374 390.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 367 935.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів) за рахунок місцевого бюджету. За рахунок спецфонду
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 4534 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 223 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5a1af622d8864ffda0d587d31a9b8cbc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв'язку з виробничою необхідністю Сторони погодили зменшити суму Договору на 6455,00 грн. без ПДВ. Загальна сума договору складає 367935,00 грн. без ПДВ
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угода 1 мінус.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 395a8d4d96764f0c8a64e8cc29133252
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв'язку з виробничою необхідністю Сторони погодили зменшити суму Договору на 6455,00 грн. без ПДВ. Сума договору становить 367935,00 грн. без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1.
    Дата внесення змін до договору: 08.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угода 1 мінус.pdf
p7s
sign.p7s