• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по заправці, реставрації картриджів та ремонту принтера)

Виконавець зобов'язується надати послуги по заправці, реставрації картриджів та ремонту принтера (надалі - Послуги) згідно кошторису (Додатку № 1 до договору), а Замовник зобов'язується прийняти Послуги і оплатити їх в порядку та на умовах визначених цим Договором. Оплата послуг Замовником на підставі Договору та акту приймання-передачі послуг, буде здійснена Державною казначейською службою відповідно черговості визначеною постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. Сторони дійшли згоди, що у разі відсутності коштів на рахунках Замовника у випадку неналежного фінансування з Державного бюджету України або невідкриття бюджетних асигнувань чи відкриття не у повному обсязі, а також оплата Казначейською службою послуг згідно з вимогами постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 (зі змінами), затримка платежів за цим Договором не може розцінюватись як несплата і не може бути підставою для нарахування штрафних санкцій та притягнення Замовника до відповідальності відповідно до умов чинного законодавства.

5 949.97 UAH з ПДВ
Номер: 5e862b6e0d4b4719a200dd77f43ac066
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-19-007938-a-a1
Замовник: Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Постачальник: ТОВ "ВІРНИЙ ДРУК"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: Виконавець зобов'язується надати послуги по заправці, реставрації картриджів та ремонту принтера (надалі - Послуги) згідно кошторису (Додатку № 1 до договору), а Замовник зобов'язується прийняти Послуги і оплатити їх в порядку та на умовах визначених цим Договором. Оплата послуг Замовником на підставі Договору та акту приймання-передачі послуг, буде здійснена Державною казначейською службою відповідно черговості визначеною постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. Сторони дійшли згоди, що у разі відсутності коштів на рахунках Замовника у випадку неналежного фінансування з Державного бюджету України або невідкриття бюджетних асигнувань чи відкриття не у повному обсязі, а також оплата Казначейською службою послуг згідно з вимогами постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 (зі змінами), затримка платежів за цим Договором не може розцінюватись як несплата і не може бути підставою для нарахування штрафних санкцій та притягнення Замовника до відповідальності відповідно до умов чинного законодавства.
Номер договору: 18
Дата підписання: 19.09.2025 12:00
Період дії договору: 19.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 5 949.97 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 991.66 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по заправці, реставрації картриджів та ремонту принтера)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 11 послуга
Період постачання 19.09.2025 - 29.09.2025
Місце постачання 01004, Україна, м. Київ, вул. Терещенківська, 15-17 На карті