• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування під час проведення заходу

10 490.00 UAH без ПДВ
Номер: f6fc5f631bd44aeaada429a9fd8e6494
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-19-004708-a-c1
Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Постачальник: ЯКОВЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 203
Дата підписання: 18.09.2025 16:00
Період дії договору: 18.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 10 490.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування під час проведення заходу
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання 18.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору На карті