• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланки різні за ДК 021:2015 код CPV 22820000-4 - Бланки

2 070.00 UAH з ПДВ
Номер: b2c54cd3bac64f0c8081d703c73a7a0c
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-19-001271-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІГРАФ-СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 329/2210
Дата підписання: 17.09.2025 14:00
Період дії договору: 17.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 070.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 345.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланк "Меню-вимога на видачу продуктів харчування", А 3
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1500 штука
Період постачання 17.09.2025 - 30.12.2025
Місце постачання 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35 На карті