-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та ноутбуків
35 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
9aa7ec311b81428bbe8f9604dd665617
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-18-004568-a-c1
Замовник:
Виконавчий комітет Вознесенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056569
-
Контактна особа:
Бурлуцька Яна Вікторівна +380939783854 voz_yanina2024@ukr.net
-
Адреса:
56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, площа Центральна, будинок 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП Закаблуков М.М.
×
-
Код ЄДРПОУ:
3215708511
-
Адреса:
56501, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Центральна, 10
Класифікатор ДК 021:2015:
50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Технічне обслуговування ноутбука Lenovo V51 G3 IAP (чистка від пилу, заміна термопасти): 500.00000 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування ноутбука Asus P1512CEA-BQ1081 (чистка від пилу, заміна термопасти): 500.00000 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування ноутбука HP ProBook 455 G7 (чистка від пилу, заміна термопасти): 500.00000 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування ноутбука Asus a3402wvak-wpc0400 (чистка від пилу, заміна термопасти): 500.00000 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування ноутбука HP AiO 24-ca102ua (чистка від пилу, заміна термопасти): 500.00000 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування ноутбука Asus P1512CEA-BQ1081 (чистка від пилу, заміна термопасти): 500.00000 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування ноутбука HP ProBook 455 G7 (чистка від пилу, заміна термопасти): 500.00000 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування ноутбука Asus a3402wvak-wpc0400 (чистка від пилу, заміна термопасти): 500.00000 UAH без ПДВ
Технічне обслуговування ноутбука HP AiO 24-ca102ua (чистка від пилу, заміна термопасти): 500.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
58
Дата підписання:
18.09.2025 00:00
Період дії договору:
18.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
35 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування ноутбука Lenovo V51 G3 IAP (чистка від пилу, заміна термопасти)
Кількість
27 послуга
Період постачання
19.09.2025 - 15.10.2025
Технічне обслуговування ноутбука Asus P1512CEA-BQ1081 (чистка від пилу, заміна термопасти)
Кількість
27 послуга
Період постачання
19.09.2025 - 15.10.2025
Технічне обслуговування ноутбука HP ProBook 455 G7 (чистка від пилу, заміна термопасти)
Кількість
4 послуга
Період постачання
19.09.2025 - 15.10.2025
Технічне обслуговування ноутбука Asus a3402wvak-wpc0400 (чистка від пилу, заміна термопасти)
Кількість
7 послуга
Період постачання
19.09.2025 - 15.10.2025
Технічне обслуговування ноутбука HP AiO 24-ca102ua (чистка від пилу, заміна термопасти)
Кількість
5 послуга
Період постачання
19.09.2025 - 15.10.2025
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Виконком Вознесенської міської ради
IBAN:UA108201720344240004000034675
ФОП Закаблуков М.М.
IBAN:UA323052990000026000001705761
Сума
35000.00 UAH
Статус
Оплачений
26.09.2025 14:33
Док-ти
0
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
cc0c16082e2b4893a4daeba86e2fcd8d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Під час розгляду першого питання порядку денного: 18 вересня 2025 року під час оприлюднення в електронній системі закупівель Договору №58 від 18.09.2025р. з додатками та звіту про результати проведення закупівлі (далі — Звіт) за предметом закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та ноутбуків (далі — Послуги), ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, унікальний номер, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-18-004568-a (далі — Закупівля), була допущена технічна (механічна) помилка в частині завантаженого файлу сканованого Договору закупівлі. А саме: не в повному обсязі був завантажений сканований Договір до закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та ноутбуків. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), та іншими нормативно-правовими актами, які регулюють сферу публічних закупівель, не визначено порядку або механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником, але такі дії не заборонено. Виходячи зі змісту статті 11 Закону, після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічних (механічних) помилок, яке вона повинна оформити відповідним протоколом. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Цей протокол створено з метою виправлення технічної (механічної) помилки у Звіті. З огляду на технічні можливості електронної системи цей протокол можна опублікувати лише за допомогою функціоналу, який дає змогу вносити зміни до договору про закупівлю. Причину внесення таких змін уповноважена особа обирає на власний розсуд з переліку тих, які пропонує електронний майданчик. ВИРІШИЛА: 1. З метою виправлення технічної помилки, що виникла під час оприлюднення Звіту за предметом закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та ноутбуків (далі — Послуги), ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, сформованого за результатами Закупівлі, викласти в новій редакції файл сканованого Договору з підписами сторін в повному обсязі. 2. Відредагувати інформацію про закупівлю за допомогою функції «Повідомлення про внесення змін до договору». Оприлюднити цей протокол як інформацію про виправлення технічної помилки в розділі «Повідомлення про внесення змін до договору». В описі у відповідному полі електронної системи закупівель зазначити, що така інформація не є фактично внесенням змін до договору в розумінні статті 10 Закону. 3. Електронне поле «Документ Закупівлі» у Звіті читати в редакції, що визначена пунктом 1 резолютивної частини цього протоколу.
Номер додаткової угоди:
19
Дата внесення змін до договору:
18.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано