• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів

950.00 UAH без ПДВ
Номер: b574c42fa3a241f58c350be58ae2b952
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-18-002525-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ДОБЕРА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 29
Дата підписання: 18.09.2025 10:22
Період дії договору: 18.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 950.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Відновлення картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штука
Період постачання 18.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 22512, Україна, Вінницька область, село Нова Прилука, вулиця Травнева, будинок 4 На карті
Заправка картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 3 штука
Період постачання 18.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 22512, Україна, Вінницька область, село Нова Прилука, вулиця Травнева, будинок 4 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління гуманітарної політики
ФОП Добера О.І.
Сума 950.00 UAH
Статус
Оплачений
23.09.2025 14:44
Док-ти 0