• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Реконструкція системи теплопостачання котельні №15, з встановленням резервного модуля потужністю 4 МВт, за адресою: вул. Горішного, 137А, м. Чугуїв, Чугуївського району, Харківської області» (далі – «роботи» або «проектні роботи»). Згідно з Державним класифікатором продукції та послуг Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.

930 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 538804c694284740a0d9471def61fa40
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-17-000854-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "ЧУГУЇВТЕПЛО"
Постачальник: МІНКА СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: ДОГОВІР № 09/09-25/пкд на виготовлення проектно-кошторисної документації від 16.09.2025року.
Дата підписання: 16.09.2025 16:15
Період дії договору: 16.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 930 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція системи теплопостачання котельні №15, з встановленням резервного модуля потужністю 4 МВт, за адресою: вул. Горішного, 137А, м. Чугуїв, Чугуївського району, Харківської області» (далі – «роботи» або «проектні роботи»). Згідно з Державним класифікатором продукції та послуг Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання 16.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, вул. Олександра Зачепила №15 На карті

Внесені зміни

    Номер: a8cfa261746a46699a417ade2436c6b5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про зміну інформації у Плані на закупівлю без використання електронної системи, «Реконструкція системи теплопостачання котельні №15, з встановленням резервного модуля потужністю 4 МВт, за адресою: вул. Горішного, 137А, м. Чугуїв, Чугуївського району, Харківської області» (далі – «роботи» або «проектні роботи»). Згідно з Державним класифікатором продукції та послуг Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. 2. Оприлюднення змін згідно Закону. Під час розгляду першого питання порядку денного: 2.Під час розміщення документації , (в Плані закупівель без використання електронної системи ) ідентифікатор закупівлі :UA-2025-09-17-000854-a, ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2025-09-16-016580-a , в Плані закупівель записано: «Інформація про план Рік планування: 1 січня 2025–1 січня 2026.» повинно бути: «Інформація про план Рік планування: 1 січня 2025–31грудня 2025.» Разом з тим у відповідності до п.2 Переліку формальних помилок Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 29 липня 2020 р. за N 715/34998 , формальною є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. ВИРІШИНО: 1.В Плані закупівель без використання електронної системи ідентифікатор закупівлі :UA-2025-09-17-000854-a, ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2025-09-16-016580-a , в Плані закупівель записано: «Інформація про план Рік планування: 1 січня 2025–1 січня 2026.» повинно бути: «Інформація про план Рік планування: 1 січня 2025–31грудня 2025.» По другому питанню. 1 . Забезпечити відповідно до строків, встановлених Законом, оприлюднення в електронній системі закупівель змін у плані самої закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-17-000854-a, проведеної без використанням електронної системи закупівель.
    Номер додаткової угоди: ПРОТОКОЛ № 17.09.2025.16-00
    Дата внесення змін до договору: 18.09.2025 10:02
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ПРОТОКОЛ № 17.09.2025.16-00 від 17.09.2025р. зміни в плані.....
p7s
sign.p7s