-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Блоки віконні для громадських будівель з металопластику з москітною сіткою 1,25*0,9м, блоки віконні для громадських будівель з металопластику з москітною сіткою 2,05*1,76м, блоки дверні вхідні з металопластику 2,20*1,25м, дошки підвіконні з пластику 2,2*0,35м
Пункт 4.3. розділу 4. «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Договору №14/T від 16.09.2025 року викласти та читати у наступній редакції: Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 30.11.2025р.
81 100.00
UAH без ПДВ
Номер:
7bf28ecad0994d5aa3f5a8a29a98bdeb
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-17-000539-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня Ренійської міської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01998868
-
Контактна особа:
Олена Чупрова +380993566686 crbreni@ukr.net
-
Адреса:
68803, Україна, Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Ординська Діана Вадимівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3723206103
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїльський р-н місто Ізмаїл, вул. Патріотів будинок 9 квартира 47
Класифікатор ДК 021:2015:
44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Опис:
Пункт 4.3. розділу 4. «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Договору №14/T від 16.09.2025 року викласти та читати у наступній редакції: Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 30.11.2025р.
Номер договору:
14/Т
Дата підписання:
16.09.2025 08:55
Період дії договору:
16.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
81 100.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Блоки віконні для громадських будівель з металопластику з москітною сіткою 1,25*0,9м
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Блоки віконні для громадських будівель з металопластику з москітною сіткою 2,05*1,76м
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Блоки дверні вхідні з металопластику 2,20*1,25м
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Дошки підвіконні з пластику 2,2*0,35м
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ca630e03edc248ea9bc7bb2410027e32
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 4.3. розділу 4. «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Договору №14/T від 16.09.2025 року викласти та читати у наступній редакції: Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 30.11.2025р.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
10.11.2025 14:11
Статус:
Опубліковано