• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

3 420.00 UAH без ПДВ
Номер: 9f0c85d3625d48f1b5d0c67536252eeb
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-16-013019-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Степанчук Микола Анатолійович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір офісний: 190.00000 UAH без ПДВ
Папка реєстратор А4: 95.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 154
Дата підписання: 16.09.2025 14:30
Період дії договору: 16.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 3 420.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А На карті
Папка реєстратор А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А На карті