• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (папір офісний А4, папки швидкозшивач, файли А4+)

8 111.88 UAH без ПДВ
Номер: 67a2065c81e94b25957f372a1d80e4bf
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-16-005770-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: СЕМЕНОВА ЛЮДМИЛА ФРАНЦІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір офісний А4 : 149.20000 UAH без ПДВ
Папка-швидкозшивач з прозорим верхом: 7.70000 UAH без ПДВ
Файл А4+ глянець: 88.96000 UAH без ПДВ
Номер договору: 245
Дата підписання: 16.09.2025 11:50
Період дії договору: 16.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 8 111.88 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачка
Період постачання 16.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 23600, Україна, Вінницька область, місто Тульчин, Миколи Леонтовича 1 На карті
Папка-швидкозшивач з прозорим верхом
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання 16.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 23600, Україна, Вінницька область, місто Тульчин, Миколи Леонтовича 1 На карті
Файл А4+ глянець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 пачка
Період постачання 16.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 23600, Україна, Вінницька область, місто Тульчин, Миколи Леонтовича 1 На карті