• Спрощена закупівля
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення

143 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d2c8b8e94fee4e959fcda984944eb55a
Ідентифікатор договору: UA-2019-01-03-000987-c-c1
Замовник: Комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №16" ДОР
Постачальник: ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Номер договору: 12
Дата підписання: 21.01.2019 16:12
Період дії договору: 21.01.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 143 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 143 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прання і сухого чищення
Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість 6500 кілограм
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 49069, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: c6eaaee4e84d4ee28cb590e7b85db023
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.08.2019 12:08
    Статус:
    Опубліковано