• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)

23 472.00 UAH з ПДВ
Номер: 4c1d92f204d7406c84b08734f474b2fc
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-12-003399-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ТА ПІДТРИМКИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕОН"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 15/2025
Дата підписання: 11.09.2025 10:48
Період дії договору: 11.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 23 472.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 912.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 150 штука
Період постачання 15.09.2025 - 19.09.2025
Місце постачання 49094, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Набережна Перемоги буд.26 На карті