• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Угорницького ліцею Івано-Франківської міської ради( аутсорсинг)

Зменшення обсягів закупівлі. Вартість Договору становить - 291 740,00 грн

291 740.00 UAH без ПДВ
Номер: c067c56a215942d1bd20efb286e9c4c6
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-11-014443-a-b1
Замовник: УГОРНИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: МУХІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Опис: Зменшення обсягів закупівлі. Вартість Договору становить - 291 740,00 грн
Номер договору: 30/25
Дата підписання: 11.09.2025 22:35
Період дії договору: 11.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 559 200.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 291 740.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Угорницького ліцею Івано-Франківської міської ради( аутсорсинг)
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76492, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, с. Угорники, вул. Тополина, буд. 22 На карті

Внесені зміни

    Номер: 70d5e86b4ccd44dca22b8cba62aee8f3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі. Вартість Договору становить - 291740,00 грн
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.09.2025 13:30
    Статус:
    Опубліковано
docx
ДОДАТКОВА УГОДа 1 харчування пільг вересень 2025.docx
p7s
sign.p7s