-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Еластік Стандарт ЕПП 2,5
52 984.80
UAH з ПДВ
Номер:
f7cd617398f84dbe9f900511c5c373bc
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-10-011818-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38337116
-
Контактна особа:
Синявський Олександр Олександрович 380459447880 oleksandrzakupivli@gmail.com
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Будівельний двір"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32773973
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Номер договору:
596-к/25
Дата підписання:
05.09.2025 00:00
Період дії договору:
05.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
52 984.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 830.80 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Еластік Стандарт ЕПП 2,5, 1*15 м, 15 м2 (25 шт)
Кількість
40 рулон
Період постачання
до 04.09.2025
Місце постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a026b993c54948b3b00fff709adacfa5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
З огляду на норми Особливостей є необхідність у прийнятті рішення щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі файлу «Обґрунтування підстави», та розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та додатків до нього, а також отриманий від Збройних Сил/ інших військових формувань/ правоохоронних органів/ ДСНС/ вищих військових навчальних закладів (обрати) запит, що автоматично оприлюдняться в електронній системі закупівель через 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.
Під час публікації Звіту про укладений договір Уповноваженою особою через терміновість та поспіх було допущено механічну помилку та не додано до Звіту сканкопії зазначених документів.
Також, у зв’язку з тим що на авторизованому електронному майданчику smarttender.biz, на якому працює Замовник, та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відсутня технічна можливість і пункт який дозволяє довантажувати документи після публікації Звіту про укладений договір, Уповноваженою особою вирішено довантажити необхідні документи шляхом внесення змін до Договору та було обрано Причини змін до договору таке як: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
Протокольне рішення №328
Дата внесення змін до договору:
10.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано