• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів)

372 700.00 UAH без ПДВ
Номер: b9e586e8af754d2980ea5aba433397f5
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-10-008262-a-a1
Замовник: Охтирська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №6 Охтирської міської ради Сумської області
Постачальник: Комунальне підприємство шкільного харчування "Мрія"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 43
Дата підписання: 09.09.2025 00:00
Період дії договору: 09.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 869 250.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 372 700.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Харчування учнів 1-4 класів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1534 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, місто Охтирка, вулиця Сумська, 44 На карті
Харчування учнів 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 2600 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, місто Охтирка, вулиця Сумська, 44 На карті
Харчування учнів групи подовженого дня
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 483 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, місто Охтирка, вулиця Сумська, 44 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8757227f68a34516adac511936dd880a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зменшення кошторисних призначень на 2025 рік, Сторони домовились зменшити суму договору на 496010,00 грн. (чотириста дев’яносто шість тисяч десять грн. 00 коп.) і викласти пункт 3.1 Розділу 3 Договору в наступній редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 373240,00 грн. (триста сімдесят три тисячі двісті сорок грн. 00 коп.) без ПДВ.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
    Номер: 4f145110a8634a289d5ed85414290753
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зменшення кошторисних призначень на 2025 рік, Сторони домовились зменшити суму договору на 540,00 грн. (п’ятсот сорок грн. 00 коп.) і викласти пункт 3.1 Розділу 3 Договору в наступній редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 372700,00 грн. (триста сімдесят дві тисячі сімсот грн. 00 коп.)без ПДВ.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2.pdf
    Номер: be523edd13964d969dba060ef944436d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна реквізитів замовника та зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 20.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 3.pdf